Nissedal
Telemark
Flott dag!
(Skrevet av Håkon L 14.08.2013)

Tur foretatt: August 2013.

Kom litt seint i gang, men bedre seint enn aldri. La i veg mot Treungen og Fjone. I Fjone tok eg av mot Dale kjørte så på denna vegen litt og der vegen dela seg tok eg til høgre, var nå i Fjalestadgrenda. Kjørte vidare på ein grusveg forbi noen gardar og kom til ein bom som var åpen, men eg tok ikkje sjansen her, så parkera her og rusla vegen til endes, ca 1 time. Då kom eg til Lytingsvatn og følgte så ein sti på høgre side av vannet til eg kom til ei hytte. Gjennom tunet her og opp til elva og over elva på ein sti som etterhvert slutta. Herifra og opp til toppen var det bushing på egen sti. Heilt opp til topp varden og den lille varden med grensepunktet. Tok den samma vegen heim igjen.

Sol og fint vær denna dagen, men ingen andre å se i fjellet bare noen få langs vegen. Fin tid å gå på tur nå med alle bæra som er å finne, åt meg god og mett på molter, blåbær, bringebær og markjordbær.

Turen tok litt lengre tid enn eg regna med på grunn av at eg gjekk vegen, så bruka ca 6 timar t/r uten å stresse. Når eg kom ned igjen til bilen så stod bommen fortsatt åpen så hadde nok ikkje vært farlig å kjørt til endes. Men alt i alt ein fin tur, var heime igjen klokka 23 så hadde virkelig bruka dagen, nå er det bare ein topp igjen i Telemark, nemleg Nupsegga som bør bli beseira før året er omme.